my bloggar

hejjsan :) eftersom vår uppdatering suger så tänkte jag lägg tilll me ett riktigt feting inlägg.

lite smått om min dag då. hade matte första lektionen sedan no sen idrott. på idrotten körde vi kinesiska muren var ju inte sådär jättekul..fick ju iaf vara i samma lag som min flickvän,johan,oliver o johanna :)
sen vare lunch...liksom soppa och när de e soppa brukar vi alltid ladda upp me mackor fast man egentilgen bara får ta 1 hihi (6) men så ser nån dum lågstadiefröken (karin) och får spel, vi fick lämna tbx alla mackor förutom 1 var. tack liksom. men när väl 7:orna och 9:orna kommer tar dom 3 mackor var typ alla lr dom flesta. så standrad sitter och säger till alla att man bara ska ta 1 macka..många som lyssnar fast nä. då blev vi dryga o sa till mattanten...o hon gjorde skit mycket åt de..fast nä.

eftersom skolan drog jag,lina och julia in till norrtan o hade lite kul♥

nu ska jag lägga in bilderna från dagen :


jag,johan,lina


jag,michelle


snygg person


snygga majan


plugghäst


hahahha jag & anna-maja


sötan pluggar


jag och lina


spanskabarn


emmy innan glosförhöret


emmy


vad har hänt me klockan?


tavelsuddet o lilly


oliver,jag och victoria


jag åt sushi för första gången i mitt liv idag. var absolut inte gott :o btw


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0