stockholm där vi inte hittar

nämen tja :)

körde just cs me lilla fred han ägde mig. men kan ju vart delvis för att jag inte orkar vara bra o glsögonen e borta..fast fred e väl braa ;D

idag har jag o lina vart i sthlm o jag köpte knappt något :( fanns typ inge. haha jag skulle betala en sak me 150 enkronor, fan va ett par snygga tjejer glodde och gav bitchblickar..vadå? äre konstigt att betala me enkronor lr? sen campade jag o lina i omklädningsrummet på hm, fyfan va tröjorna va fula, jävla "sjukhuströjor" tiiiieeeppp.








några bilder på mig o lina me tröjorna som såg ut som fan.

nu ska jag tvättabort sminket o borsta tänderna...sen sova godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0