mysanpysan

hej alla snygga :)

jag e yber glad för att cs funkar på min bärbara data, de blir bara lite bug i bland men de får man ta vettu. och plus att jag äger på ice-world haha. pallar inte pressa mer för stunden så jag slänger in ett blogginlägg istället.

idag har ju lina skrivit va vi gjort o så, då behöver jag inte ta upp de igen :)

i fredags så va anna-maja,lina och matilda hemma hos mig. vi svulla taco, spelade in en sak på kameran, snackade skit och lite sånt. dom drog hem på lördagen huhuh :) vet inte vad jag mer ska skriva lix hmm. l
iaf längtar jag tills nästa helg då jag o lina ska kanske göra en sak hihi :D
sitter o tänker om jag ska lägga in bilder lr inte, vettefaen om jag pallar.
men eftersom jag e bäst så pallar jag lägga in bilder !

vsg


anna-maja,lina & jag






dyra fikis


jag o min flickvän


BBBBBOOOMPISAR

/my





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0